MiracinAnnecigi 2yaş itibariyle vurma, ısırma, cimcikleme her bişeyi yapan çocuk var. Gayet normal süreç illa her çocuk yapmayabilir ama genel olarak bu aylarda böyle. Ben kızımda 23 aylık ısırma ve cimcikleme huyu var. Devamlı olarak yaptığı anda ellerinle nasıl yemek yiyosun, nasıl cici yapıyorsun, nasıl tel sarıyorsun göster diyorum o anda onu yapmaya başlıyo ve unutuyo. Ellerinin amacını öğretmek gerekiyomuş. Benmerkezcilik oluşmaya başladığı için oyuncağını paylaşmaması, ellerinden almak istemesi gayet doğal süreç