Birprensannesi12 Ben az bişey süt geri kalanı su olacak şekilde 3 4 tane ezip mama haline getiriyorm biberonla veriyodum, mama istemediği zaman yapmıştım bunu şimdi mamaya devamkee 😁 Ayy bunu yazdığımda kadın beni sorumsuzlukla, anneliğimle eleştirdi ne alakası varsa 🙄 Sanane yani bebek benim bebeğim sütün bi zararı olcağını bilsem verirmiyim sanki, ayrıca süt dediğim 3 4 çay kaşığı, Bebeğiminde maşallahı var hiç sıkıntı çekmiyoruz gaz, kaka olaylarında. Benim bebeğimi benden iyi tanıyo sanki o kadar laf söyledi 😂