pinar5595 1 aylık bebeğim var. Bebeğim her emmede biraz çekip uyuya kalıyor. Koltuğa koyup uyandırıyorum sonra emmeye başlayınca tekrar uyuyor. Sizlerde de böyle oluyor mu? Kaç aya kadar devam eder bu durum
Ysm2019 pinar5595 benimde 13 günlük bebeğim emerken uyuyor ilk günler uyandırmak için o kadar çok uğraşıyordumki gün geçtikçe daha rahat uyandırmaya başladım pamuğu ıslatıyorum yüzüne sürüyorum yada gıdısını falan elliyorum öyle uyanıyor
Yeniaanne İlk ay oluyor böyle sağıp verin uyandırın ama mutlaka verin yorucu ama böyle böyle geçiyorr dk tutun kaç dk emiyor diye
pinar5595 Ysm2019 1anne01 Yeniaanne ilk 20 gün çok daha fazlaydı şimdi düzeldi ama bu sefer memede uyuyor koltupğa koyunca uyanıyor hemen