Kızlar merhaba. Bu ay reglimden 1 hafta önce 1 saat süren 2.3 damla şeklinde kanamam oldu. Sonra regli günüm 1 gün gecikti ilk başta pembe sonra kahverengi akıntı geldi sonrasında normal regli gibi oldum tek fark cok azdı pede gelmiyordu silince geliyordu. 3. Gün kesildi gelmedi 4. Gün bidaha geldi 5.gün sabahı bitmişti. Normalde yoğun ve 7 gün sürer. Korunuyoruz oyüzden anlam veremedim bu ay böyle olmasına. Test yapsam en doğru sonucu ne zaman verir acaba reglim yeni bitti hemen yapsam acaba doğru sonuç verir mi az beklemem gerekiyor mu ? Kan vermeye gidemiyorum sağlık ocağı biraz uzak. Bu şekilde üstüne görme yaşayan var mı genelde daha az süren kahve yada az pembe şekilde yaşayanlar olmuş. Kafama takıldı eğer bu şekilde üstüne görme yaşayanlar olduysa testin doğruluğuna şuan güvenemiyorum gidip kan vereceğim. Test yapsam doğru çıkar mı onuda bilemedim ama insan bekleyemiyor da böyle bir durumda heyecan korku karışık duygular yaşıyorum belki kafam da netleşmesine Yardımcı olabilirsiniz. İlk bebeğimde yaşamadım böyle bir durum.