Şuan 5 ay 12 günlük bebegim. bebeğimin 10 gün önce uykusu iyiydi. Düzenimiz vardi. Gündüzleri falan en azından yarım saat bir saat aralıksız uyurdu. Şimdi beşiği bıraktığım an uyanıyor. Emzik ağzından düşünce uyanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım gece sürekli beşik sallıyorum. Niye böyle oldu anlamadım?