ecemeric İşte ilk hafta doğum kilosunun %10unu veriyor bebişler ödem atıyorlar. Sizinki için ortalama bu oran 300-350 Gr. Yani muhtemelen onu verip tekrar almış. Aylık 600-900 Gr deniliyor. Yani günlük 20-30 gr. Ama kızım geçen ay 400 Gr almış mesela boyu da uzadığı için mamaya gecmedik. Yani dönemsel olarak da degisiyor. Doktor sağlıklı diyorsa ya da persentil tablosuna uygunsaniz sorun yoktur