Tabis2020 durununannisi__08 evinizde tutmayın da ne yaparsanız yapın. Ben altın hesabı yaptım gayet iyi. Bi arkadaşımın evinde altınları paraları vardı, evi yandı.. Hepsi gitti. Hırsızı var, afeti var
Zhnce durununannisi__08 altın hesabimda var aydan aya altında alıp evde tutuyorum Ama en mantıklısı bankada tutmak
rhembaby Kuveyt Türk kâr payı sistemi var inceleyebilirsiniz. Ya da altına altın katılım hesabı gibi 😌 ama bana göre altın alıp kenara koymak en mantıklısı 😂
durununannisi__08 Tabis2020 evet cok haklısınız bu acidan dusunmemistim hirsiz geldi ama aklima afet gelmemisti
Zumra_ Tabis2020 evi sigortalıysa eğer ne kadarlık eşya altın varsa ödüyor sigorta şirketi tabi bildirilirse
durununannisi__08 Zumra_ 😀😀 o altın misafielikte ozel gunde eltiye kaynanaya gorumceye gosterilecek 😀
Nur3448 durununannisi__08 Ya dolar al yada gram canım benim annem gram biriktirerek bir ev bir araba aldı😊 şimdide torununa bez mama kıyafet oyuncak bebek arabası ana kucağı beşik derken bir sürü şey aldı üstüne kız kardeşimi evlendirdi
durununannisi__08 Nur3448 hey masallah anne gibi tutumlu olabilsem bazen dayanmiyorum gordugumu almak istiyorum esim de dur bi dur diyor hep😀
Babe durununannisi__08 bence fiziki altin alip banka kasasinda tutmak..hesapta tutunca da algisi vergisi kesintisi carti curtu…
rhembaby Babe kesinlikle öyle ben online olarak çeyrek altın aldım hesabımda duruyordu. Onu bankadan almak için ekstra 40₺ para istediler ne anladım ben bundan
Han30 durununannisi__08 ikiside aynı. Ben altınlarımı altın hesabına attım bu devirde evde altın tutulmaz diye. Bu ay kredimiz bitiyor, 2 ay sonra her ay azda olsa altın almak istiyorum altın hesabından
Kir_papatyasiii durununannisi__08 Her ay alıp kenera atar belirli bi miktara gelince bilezik yapariz🥰
Nur3448 durununannisi__08 Sana tavsiyem kendine bir lastik cüzdan yap üstünde hep taşı beline koy eskiler gibi