Eşim ve ben hiç emmemişiz, kızımda emmez diye çok korkmuştum, ilk zamanlar tahin pekmez ve şekersiz komposto içiyordum vucudum istiyordu başkada bir şey yemiyordum yada bunları diğerlerine göre çok fazla tükettim, emerkende gögsümü ağzına sağıyordum ilk 2 ay 1300 1500 kilo arası aldı 3 aylıkkende 700 gr almış, haftaya cuma 4 aylık olucak bakalım çok almadı gibi gene, bence bebeğin iştahıylada alakalı bir durum