BirAnneBirBebekkkKk Bebegimle esim nobetci oldugunda yanimda yatirdim ve bana alisti cok zor oluyor nasil yatagina alıştırabilirim herkes 3 yasina kadar ayiramazsin diyorlar napabilirim kizlar
Eminesevket000 3 yaş ne canım ya oyle seymi olur herkez profosor olmus zaten cocuk dogurunca kac aylik bebiski suan ona gore tavsiye verelim
ShineThunder Bebeğiniz kaç aylık acaba? Ama aslında belirli bir yaşa kadar bebeğiniz kendi yatağında yatsa da arada gelip sizin yanınızda yatacak🤗