11 buçuk aylık oğluma kan demir değerleri düşük olduğu için ferrozing yazdı doktor sabah 5 ml akşam 5ml sabah verdim yarim saat sonra kustu ilacı tamamen yemeği de aynı şekilde fazla geldiğini düşünüyorum. 5 ml de 2 tatli kaşığına denk geliyor . Kullananlar var mı acaba