AselLinaK Anneler günaydın 🌺 bebeğinize ilk yumurtayı tattırırken nasıl pisirdiniz rafadan mı yoksa böyle tam pişmiş şekilde mi? Ben kendim hiç bir şekilde tuketmedigim için bilmiyorum sizce nasıl vereyim siz nasıl verdiniz?
ikicocukluAnne_ AselLinaK bende beklim burda. Genelde anne sütü yada formül sütle açın diyorlar yoğurt da deniyorlar ama yumurtayla mide bulandırıcı olur diye denemedim farklı yöntem arıyorum bende
auroraleigh AselLinaK Ilk baslarda tam pismis olmasi gerekiyor, anne sutu veya suyla acarak ezebilirsiniz
Deletedmom_29 AselLinaK tam pismesi gerekiyor yumurtanın. Benim bebeğim alerjik daha vermedim ama ne şekilde verirseniz verin pismeli rafadan olmaz yani.
kitapkurdubebeninanasi AselLinaK canım ilk iyice pismis olarak verdim. Anne sütüyle açtim çok şükür yemisti
Eminesevket000 ikicocukluAnne_ yok canim ya oyle seymi olur Allah askina ben 8 aylikken peynirli omlet yada menemenle yedirmeye basladim bukadarda kasmayin cocuklari ilerde cok yemek secer cok üzülürsünüz
Eminesevket000 Canim 8 aylik basladim ben peynirli omlet seklinde yapmistim cok sevdi bizimki simdi 1 yasinda haslanmis yumurtayi beyaziyla yiyo cok sevdi yumurtayi bazen menemen bazen peynirli yedirirsen ilerde cok rahat edersin 🙂
ikicocukluAnne_ Eminesevket000 yaa öyle mi ben çok korkuyorum pütürlü vermeye aşırı kasıyorum kendimi öksürse hemen panik oluyorum aşamıyorum bu durumu 🥺
Eminesevket000 ikicocukluAnne_ canim ilk yardim videolarini izle bebekler icin kesin bilgin olunca pek korkmuyosun