Papatya44 Kızlar günaydın 💐 mart 18 de doğum yaptım 40 gün kanamam oldu. ama hala adet olamadım benim gibi olan var mı ? (Emziriyorum bebeğimi)
kaymakliekmekkadayifi Papatya44 bende 3 martta dogum yaptim 40 gun kanamam oldu ve hala adet olmadim kuzucum
Aysegul_goktug Papatya44 cok normal ben 50 gün sonra olmuştuk ve 6 buçuk aydir adet olamiy9rdum bir gün olup bitiyordu ama iki gün önce adet oldum günde 7 tane ped değiştirmek zorunda kalıyorum çok oluyo
DuruLay Papatya44 Normal durum ben 15 ay emzirdim 15 ay olmadım emzirme bitince başladı bazılarının benim gibi bazılarının ise hemen başlıyor
Papatya44 03celen neredeyse aynı doğum tarihleri. Korkuyorum ne olur ne olmaz diye psikolojikmen rüyamda bebek görüyorum bir de ikiz 😂
alparlaninannesi Papatya44 Mart 25 de doğum yaptım hâlâ adet olmadım bende süt korur diyolar kimisi emzirdigi sürece hiç adet olmazmis
Papatya44 alparlaninannesi emzirme korumuyor diyorlar şaşırdım artık 🤦🏼♀️Bir de ben çift rahimliyim bu yüzden ria takılmadı
DuruLay Papatya44 Evet ama emzirmeyi bırakmasaydım dahada olmazdım. Aslında benim işime geliyordu olmamak :)
alparlaninannesi Papatya44 emzirme adet olmayı engelliyor bence çocuk yine kalabiliyor ben üç aylıkken annem kardeşime hamile kalmış
Saitkereminannesi Papatya44 sezaryenden 6 ay olmadım 6.ay da olmuştum 1 yıla kadar normal ama dikkat edin süt korumuyor