Kızlae 17 aylık bebegım var. Ne yaptıysam olmadı kahvaltıda hıc bısey yemıyor zorla yumurta yedırıyorum ama bın bır ugrasla peynır zeytın asla agzına surmedı zaten bu zamana kadar cıkarıyor. Salatalık ve yumurta yıyor sadece o da cok az. Sınır gelıyo artık ona kızıyorum ıster ıstemez ne yapacagımı sasırdım sız degısık neler yedırıyorsunuz 😭