Milam16 ben bu konuda birçok kişiden farklı düşünüyorum. Annen işe başladığında bence yanına kimse gelmesin ve tek kal. Zaten eninde sonunda kalacaksın, ne kadar erken tek kalırsan alışma sürecin o kadar hızlanır. Benim bebeğim 2 haftalıktı, herkes gitti tek kaldım ve hiç tecrübem yoktu, kucağıma bebek bile almışlığım yoktu, ama gayet de güzel baktım, şuan 4 aylık. Hem tek kalınca devamlı bebekle uğraşmaktan, öyle bunalımlara girecek vakit bile bulamıyorsun 😄 emin ol çok da güzel bakarsın bebeğine 🌸