Mervetrmn Arkadaşlar merhaba. Son bir yıldır bakıcıdan yana dertliyim. Bir ara akrabam baktı ve belki başınıza gelmiştir sanırsın parayla değil bize iyilik yapıyo burnumuzdan getirdi, çalışıyorm sabah geç gelir geç kalırım işe aksam olur arar erken cıkabilir misin uyku saati gelir uyutamadım ben bunu yemek yemiyo ben yediremiyorm falan filan😔 neyse snra ondan aldık bakıcı denedik cok güzel gidiyodu herşey cok para istedi 2300 gibi bi miktar bizde kreşe versek o ksar degil diyerek bıraktık bakıcıyı. Snra annem geldi snra tekrar biz o akrabamıza verdk bu sefer kesn kararlıydı ben bakıcam merak etmeyn siz dedi ama yine aynı şeyler. Şimdi bu ay kreş mi yoksa tekrar bakıcı mı araştırsak diye düşünüyorz cnkü artk akrabamızda olsa tahammülüm kalmadı dün 3 tane dondurma yemiş neden verdn hala dedm öz halam bu bnm ben ona koyamıyorm istedi delirdim bn çikolata vermiyorm çünkü yemek yemiyo yerse ama halam kıyamams cok doluyum soruma gelemedim hala 🤣 28 aylık oglum cok acık sosyal sürekli dışarıda zaten 8.30-5 calışıyorm gün içinde evinde ama bnden ayrı sizce kreşe vermelimiyim merak eden olursa diye iyi bir kreş arıyosanz 2000 civarı parasında gözüm yok artk iyi olsn yeter ki oglum 1 yıldr gözünü her actı başka biri başka kurallar. Bu yaşta kreşe veren olumlu olumsuz dönüşler alan anneler postuma cvp verirseniz sevnrm ☺️ Hoşkalın
dios_gokta Mervetrmn kreş bence daha ıyı olur uyku saatlerınde uyutuyorlar sabırla yemeklerini yedırıyorlar kaliteli zman geçiriyor çocuklar deneyin derım hâlâ nızdan olmaz bız bile anladık🤣🤣🤣🤣
seydaac Mervetrmn kreş çok daha iyi olur. Hem daha verimli olur. 2.5 yaş da erken sayılmaz, zaten sosyal bir çocuk demişsiniz. Adapte olması da kolay olur.
As1ioz Bende 2 yasda vermek istiyorum ama dogrumu bilmiyorum varsa tecrubeli anneler fikir verse cok sevinirm
Aysen58 2205 merhaba 18 ayllikken kolay oldu mu alışması? Hangi saatlerde kreşte oluyor? Tavsiye edermisiniz
2205 Aysen58 kesinlikle tavsiye ederim ilk 1 hafta 2 saat gitti sonraki hafta yarım gün 3. hafta tam gün oldu. Sabah 8.30 akşam 17 ki 18.30 kadar kalanlar var işten geç çıkan anneler olduğu için. Kolay alıştı hiç zorluk yaşatmadı bana sağolsun.
Nyles2019 Konuşuyor mu acaba ? Ben de yazdırmayı düşündüm yarım gün ama çok güzel konuşmuyor derdini anlatamaz diye korkuyorum.
Swtlna 29 aylık oğlum benzer şeyler yaşadık ama ben kreş yerine bakıcıya karar verdim. 3 yaşından önce kreş önerilmiyor hatta ben mümkün olursa 4ten önce düşünmüyorum kreş. Küçükler daha sabahın köründe kaldırıp okula bırakmak ağır geliyo bana, bi başlayınca okulların sonu yok biraz daha evinin rahatında olmalı diyorum
TheLatte Mervetrmn görümcem oğlunu 3 yasina girmeye yakin gönderdi krese suan 4.5 yasinda hala gidiyo . Kres bakici yönünden daha mantikli bence . Hemde sosyallesmek adina daha iyi . Hangi semttesiniz bilmiyorum ama görümcem suan 900 lira veriyo bildiğim kadariyla sabah 7.5 öğlen 3de de aliyo .
1mom1baby Mervetrmn kesinlikle kreşe gönderin çocuk için kendi kurallarını diretmeyen çocuk psikolojisine önem veren sizinle iş birliği içinde olan iletişimini aktif tutan güven veren kreş kesinlikle çok iyi olur uykusu düzenli olur yemesi düzenli olur sosyallesir yapmadığı şeyleri diğer çocuklardan görerek yapar enerjisini atar daha çok şey öğrenir gelişimine faydalı olur içinize sinen kreş olmazsa ya da alisamazsa profesyonel bi bakiciyla anlasirsiniz
Dali05 Bencede krese verin.Bende calisan anneyim ve iglumu 19 ayliktan beri krese yolluyorum suan 28 aylik.Bir sürü aktivite yaptiriyorlar,yemegi biskuvisu hepsi ev yapini taze taze cikiyor,uyku saatleri belli.Gayet menunun
Nuran_nur Mervetrmn ben calışmıyorum evdeyim , kızım 30 aylık 1 hafta oldu kreşe başlayalı gayet güzel gidiyo çok ilgililer , seviyoda rtkinlik yapıyo arkadaşları var paylaşmayı öğreniyo . Halanız çocuga yetemez ki , bencede kreşe verseniz daha mantıklı 🌸
arasbek Merhaba arkadaşlar kreşe giden çocuğunuz yeme düzeni nasıl acaba yemezse aç kalırsa diye korkuyorum 3 yaşıma girck çalışıyorum kreşe vermem gerekiyor bakıcımız vardı ev aldık uzaklaşacağız kreşe gidecek o yüzden