Yigit_eminim Merhaba kızlar bebeğim için bebelac mama aldim kutusundan çıkarıp cam kavanoza boşaltmaya düşünüyorum agzi daha iyi kapanır diye sizce bozulur mu böyle saklayan var mı aranızda yardımcı olur musunuz
Durukusunannesii Yigit_eminim ben eskiden hipp kullanıyodum smdi bebelac cıkarıp hippin kutusuna koyuyorum cnkü bebelac poşetli olduğu için
2maviboncuk Yigit_eminim Bende böyle saklıyorum karanlıkk be serin ortama koyuyorum kavanozu hiç birşey olmuyor.