Prensesannesi27 Kızım 15 aylık hiç yemiyo neler neler yapıyorum yok mecbur mama takviyesi yapıyoruz onu iciyo 2-3 şey yiyo devami yok kahvaltı desen hiç yok çok üzülüyorum dış çıkardığından beri byle değişti kahvtida ne yapıyorsunuz yazın blki fikir olur
Begonvillll Prensesannesi27 benimkide 11 aylık aynı Durumdayım. Özel bieşy yapmayı bıraktım zaten her yaptıgım çöpe gitmeye başladı. Neler yapıyorum bi kaşık yemek yedirebilmek için. İştah açıcı şurup aldık doktor tavsiyesi ile henüz oda fayda etmedi
Eminesevket000 Prensesannesi27 canim sen o ac kaldikca mamayi verirsen oda beyninde yer eder aciktikca mamanin gelicegini oyuzden yemez ac kalinca mecbur yicek emin ol cok zorlu surec ama bebisle senin iyiligin icin
Prensesannesi27 Begonvillll napicam bilmiyorum hep mama olmazki ama nasıl bı çare bulucaz hala çare arıyorum
Prensesannesi27 Eminesevket000 onuda yaptım denedim yani yemiyo malesefki başka öneriniz varsa yazın lutfen