merviskoooo Kızlar bebeğim 10 günlük mustelanın pişik önleyici kremini kullanıyorum ama farklı marka bi pişik kremi ile de dönüşümlü kullanıyım diyorum ne önerirsiniz temiz içerikli olması önemli bnm için
sntnblk merviskoooo ben sudocrem kullanıyorum en başımdan beri çok çok memnunum gittiğimde doktora da sordum kullanabilirsin dedi
Papatyaninannesii merviskoooo ben doğumdan beri sudokrem kulandım pişik olmamıstı ama 5 ayşık oldu gecenlerde pişik oldu hemde nasıl pişik sudocrem kullandım gecmedi bi gün boyunca sonra eniştem aile hekiminin hemsiresi o popolin önerdi onu sürdüm akşam sabahına hafiflemisti gün içindede gecti artık popolin kulanıyorum dün yine olmus bira sürdüm hemen evtş bize yaradı
Nurcannn merviskoooo zeytinyağı da kullanabilirsin ben etkisini çok gördüm basen pişik kremi kullanırım bazende zeytinyağı
Miniknur Mustela sudocrem hiç pişik olmadı. Çok hafif kızarınca sudocrem sürdüm. Her bez değiştirmede ikisini de kullanmadım
sntnblk merviskoooo ben doktora sordum özellikle ilk doğduğunda kontrole gittiğimizde kullanabilirsin dedi
Minisinannesiii Durukusunannesii sudocrem ise yarıyo mu bizde hic yaramadi en büyük boyunu almıştım bide
Minisinannesiii merviskoooo ben arkonun tüp şeklinde olan el kremini kullanıyorum 2 sürmede pamuk gibi oluyo
Durukusunannesii Minisinannesiii pişik olmasnı engelliyo evet ama olan pişiği gecırmıyo yani en azndan bizde gecırmedi
ketcapli_lahmacun merviskoooo Bizde Hamazinc kullanıyoruz. Doktorumuz çinko içeren krem kullanmalısın demişti.
Durukusunannesii Minisinannesiii bizim pişiğimizi travazol krem gwcrdı kortizonlu mantar kremi dikkatli kullanılması gerekşyornzaten bi kere sürdüm aksamına gecti
Mom05273 merviskoooo zaten mustela kullanıyosun ekstra krem yerine zeytinyağı kullan bence ben sudocrem ve zeytinyağı kullanıyorum