Gocere321R Merhaba hanımlar kızım 1 aylık oldu dün hiç kakasını yapmadı bugün de beklemelimiyim yoksa hastaneye gidiyim mi
Adababy Gocere321R bi çay kaşığı zeytin yağı verdin mi? bizim doktorumuz emziriyosan kendin rezene içebilirsn demişti bi çag kaşığıda bebeğime vermiştim hiç sorun yaşamadım
Begooo Gocere321R zeytinyağı sürmeye vermeye bile gerek yok bemce şu an daha bir gün yapmamış. Uyaran vermek de iyi değil bu defa ona alışıyormuş bünye ve hep uyaran istiyormuş kaka yapmak için.
Gocere321R Cnnsmy Lidya-t Adababy Begooo Begooo evet sadece anne süt ü içiyor hepinize teşekkür ederim 🌸🙏🏻
Lidya-t Kabız oldu diye hiç hastaneye gitmeyi düşünmedim ki zaten o aylarda10 gün yapmaması normal.. Kabız değildir şuan .Kesinlikle bir şey vermeyin
Cnnsmy Gocere321R benim kızımın 10 gün hatta bir keresinde 13 gün yapmadığı oldu bende çok panik yaptım doktora gittim falan şimdi kızıyorum kendime kakası sert olmadığı sürece kabız olmuyormuş