yusmer Lansinoh kullanıyorz ama artk delik kück diye sanırm emerken sinirleniyor çırpnıyor biberondan kaynaklı diye düşndüm ne alm sizce şu delik mevzusu herks bse diyor blemedm 2 delik 3 delik nasıl almalym yardmcı olrmusnz
Kurabiyecanavari yusmer lansinohun büyük ucuna geçiyorsunuz büyüdükçe. Sizdeki muhtemelen yavaş akışlıdır. Orta akışlı ve hızlı akışlı seçeneği var uç alabilirsiniz biberon değiştirmeden.
EfeveMert yusmer kC aylik bebisiniz biz dogumdan itibaren avent soft baslik kullandik tek delikli normalde 2 delige 3 aydan sona geciliyor ama oglum rahat iciyor diye ben 4 bucuk ayliga kadar bekledim ne zaman öfkelendi o zaman 2 delige gectim
yusmer Zumra_ evet ya ay ay ben avent aldım 2 delikli ama 4 aydan snra 3 oluyormuş iade ettm anlayamadm bende emziğini değşmek gerekms 6 aysan snrada 4 delik oluyormus
Zumra_ yusmer ben doğdu doğalı 4lü setini kullanıyorum 260 cc olan biberondan emzik kısmı 2 numaradan fışkırır derecede geliyor aslında
yusmer Zumra_ EfeveMert benmkilerde öfkleniyor işte değşmemm gerek bende oyüzden bilemedm 2 delikli iyimi diyorsunuz benm bebeklermde z4 bucuk aylık
EfeveMert yusmer 2 delik deneyin bi ama ilk birkac gun bocaliyorlar akım şiddetli geldi diye bilginiz olsun