3 hafta önce almanyadan türkiyeye geldim 4-5 gün sonra kızım ishal istifar oldu 8 gün kadar hastalığı sürdü acildeki doktor sudan olabilir dedi bağırsak düzenleyici yazdı serum taktırdı 2 güne kızım toparladı diye sevinirken 4 aylık oğlum kusmaya başladı sonra ardından ishal oldu. Onuda kaka testini yaptırdık mikrop enfeksiyon ve gizli kan çıkmış. Doktor flagyl şurup ve maflor damla yazdı 3 gün oldu ishali kesilmedi ve poposu mahvoldu hametan travazol bepantol penaten kantron yağı denedim işe yaramıyo sürünce çok ağlıyo hangi krem iyi gelir bilmiyorum🥺 zaten doğduğundan beri kabız olmasına rağmen geçmeyen pişiği vardı. Kakasında gizli kan çıkmasına doktor alerji olabilir alerji bölümüne götür tekrar baktır dedi. Zaten ben doğduğu ilk ay şüphelenmiştim köpüksü kaka egzema kulak arkası kabuklanması vardı ama almanyadaki doktora söylememe rağmen test yapmadı kızımda da süt alerjisi vardı türkiyede öğrenmiştik kızıma diyette sütüm azalmış emzirememiştim şimdi oğlumda da aynısı olursa çok üzülürüm 😑