Serengull_ ilk 2 ay bende çok zorlandım ne yiyip ne içiceğini şaşırıyor insan
Kahvaltıda zeytin helva incir reçeli biber patates kızarıyorum ve bol yeşillik salata tarzı yiyorum
Akşam yemeğindede sebze ağırlıklı yada kızartma tarzı vs anca, anca düzene oturtturabildim açıkçası bugün kontrolümüz vardı şuan alerji durumu çok çok iyi düzeyde