Kızlar merhaba 🤗 benim bebeğim 11 aylık 5 aylık iken sağ gosumde süt azalmaya başladı emzirdim her ikisinide azalsada .şimdi sol göğsümde de süt azaliyor hani hissediyorum bebeğim oyle çok emmiyor artık. Bir yaşını gelsin birazfa geçsin memeden kesmeyi düşünüyorum ek gıda olarak da pek bir şey yemiyor ya arasında dolanarak oyun falan oynayarak yediriyorum kahvaltı olarak pek bir şey yemiyor sabahlari mama öğlen yemek öğlen sonu muhallebi akşam mama yatarken mama şeklinde gidiyorum bn mamaya 5 aylık iken başladım çünkü ek gıda da almadı mecbur verdim size sorun şu 🤗 uçun oldu kusura bakmayın 😚😚 memeden erken kesen var mı bu aylarda kesen kestihinizde bebeğiniz ek gıda ile yemek durumu ne oldu mama içiyorsa ona mı alıştı hiç mi ek gıda almadı mı bana bilgi veirrseniz çok çok mutlu olraum kızlar