Eymeninannesiiiii bebeğim 1 hafta kuvezde kaldı sonra hastaneden çıkınca eve geldim sonra kaynanam gile gittim hastaneye vs. Gittim böylelikle çıktım fakat tam anlamıyla gezmeye filan 23 günlük filandi çıktığımızda. Kanguruya koydum çıktım cokta güzel oldu hiç bir sorun yaşamadım 😀