Melmural Merhaba hanımlar termos alacağım elimdeki çok büyüktü dışarda falan kullanmak için alacağım siz hangi boyutta kullanıyorsunuz?
ikizlerinannesi2985 Melmural tam termos baktığım şu günlerde açılan post🤍 Ben de 750 mllik alayım diyorum. aslında 1 lt istedim ama güzel bişey bulamadım. 2 bebişe 750 lik yeter heralde, sonrasında su soğur diye düşünüyorum. sizin tek bebişse 750 çok rahat yeter bence
Burculiceee Melmural bende evde kullanıyorum 1 lt ama değiştirmem lazım daha uzun süre sıcak tutan birşey lazım bana bunun içinde sadece 3 saat kalıyor sıcak
ayazasaf Melmural ben kendime kahve için termos almıştım ilk evlendiğimde onu kullandım sıcak su taşımak için 500 ml benimki yeterli oldu birde cam şişem vardı ondada kaynamış ılımış su taşıryordum. Mama yaparken biraz sıcak biraz soğuk su ile karıştırıyordum
Nesli_1 Melmural evet en fazla 500 ml ideal bence bide şöyle bişey var dışarıda vakit geçireceğimiz zamanada bağlı
Burculiceee Woody evet banada öyle uzun süre sıcak tutacak bir termos lazım teşekkür ederim birde migrosa bakıcam
Maya1 Melmural 260 milim. Hicbir seye yetmiyor. Bebek 7 aylik. Yek ogun çıkıyor. Bir buyugunu almadığına pisman oldum nerdeyse ayni fiyattı
Belgiansareweird Melmural 350 veya 450ml yetiyor yani 3×150ml arti 5 olcek mama icin, bence cok iyi. Boylece 1 yasina kadar kolaylikla kullanabilirsin.