Aleoveraa Bebeğim 9 günlük sezaryan ile dogum yaptm 3 gün süt gelmedi mecbur mama ile beslendi. Simdi pompaluyrm ama az geliyo mama takviyesi yapyrm gold almstm. Fiyatlar cok uçuk olmuş. Bebelac sari kutu kullannlar memnun mu acaba daha uygun çünkü o
Durukusunannesii Aleoveraa bebelac gold kullanyrm memnunum düne kadar 900 gr kutusunu 110 tlye alyodum dün 125 TL’ye aldım yükselmiş yine