Sulegdz Yeni doğum yaptım bebeğim kakasını ve pırt şeklinde gazını yapıyo ama emzirdikten sonra aşırı derecede agliyo gegirmiyo ne yapmalıyım sesleri kısıldı
Eylulunannesiiii Sulegdz omzuna yatır sırtını sıvazla canım hafif hafif. Daha çook küçük gazlı olması çok normal.
Fatmasagirli Sulegdz bebeğin gazı 2.haftadan sonra başlar genelde. Gazdan ağladığını düşünmüyorum. Doymuyor olabilir. Yeterli besini alamıyordur
GokturkAlp Sulegdz 2 günlük bebekte gaz sancısı olmaz diye biliyorum. Kucağınızda pışpış yapın devamlı, telefondan anne karnı sesi açarsanız rahatlayabilir. Ten teması yenidoğanların ilacıdır.
GokturkAlp Fatmasagirli 2 günlük bebeğin midesi çok küçük olur. Şuan max. bir ceviz büyüklüğündedir. Doymaması mümkün değil diye düşünüyorum.
Sofiyovamagamed GokturkAlp benimde basima geldi ikinci gunude doktora gitdik surekli uyuyordu doktor vucuduna bakti morsa acdit dedi sutumde gelmiyirdu eve geldim 60cc mama verdim hepsini icdi hic kusma olmadi
Fatmasagirli GokturkAlp başımıza geldi de konuşuyoruz, atıp tutmuyoruz burda. Benim bebeğim çok ağlıyordu emziriyordum yine ağlıyordu ama mamayı içince susuyordu. Demekki 2 günlük bebekler de doymayabiliyormuş
Sofiyovamagamed Sulegdz Kuzum ne cabuk gazi oldu gaz 15 gununde basliyor belki baska nedende otru agliyor doktor gotur cocuk doktoru muayine etdimi hastane cikisinda.
Sulegdz Sofiyovamagamed evet etti gaz sancısı olduğunu söyledi pazar günü kontrolümüz var gerekirse Damla başlarız demişti
Sofiyovamagamed Sulegdz vucuduna bak morsa actir canim anneliyin ikinci gunundesin sutun az olmus ola bilir benimde basima geldi oyle durumun varsa sutunu sag bak gor ne kadar oluyor
GokturkAlp Sofiyovamagamed Anne sütü bebeğin midesi ile doğru orantılı olarak artar. İlk gün anne sağım yapınca 15-20 cc anca süt gelir, bebek emdikçe çoğalır günden güne. Ebemiz bize böyle anlatmıştı eğitimde