Seda-Cakir Genelde elle kontrolde anlaşılmıyor maalesef. Baska bir doktora daha danışın. Ne kadar erken tedavi o kadar iyi. Bu süreçte sizde kundak yapmayın, bacaklarını düzelmeyin. Olabildiğince ayrık olsun. Kucağınızda dururken bacaklarını kurbağa bacağı gibi olacak şekilde açın. Kanguru kullanın, dar şeyler giydirmeyin. İnşallah hayırlısıyla düzelir