kozlar merhaba ek gıdaya yeni başladık ilk önce tadım yaptım bebeğim çok sevdi çok istedi tamamını vermem için ağladı . ama sonra ağlamalar devam etti kaşığı ağzına götürünce alıyor yutuyor kafa çevirme vs yok ama ağlıyor hem ağlıyor hem yiyor neden ağlıyor acaba sizde böyle yaşayan oldumu bebeğim 5 aylık.