Oğlum 13.5 aylık son 5 gündür hasta geceleri ateşimiz falan çıkıyordu devamlı uyumak istiyordu üşütmüş dedi doktor ama hiç bişey yemiyor doğru düzgün hep elime vuruyor itiyor elimi tüm gün aç kalıyor sevdiği şeyleri yemez oldu ne yapıcam ne yiyecek bilmiyorum kendimi çok çaresiz hissediyorum yemedikçe dahada zayıfladı gibime geliyor zaten minyonduk hepten çöktü gibi nasıl yerine gelcek bu iştah kahvaltısını kendisi yerdi ne güzel hiç ellemezdim şimdi hep yere atıyor yada ağzında biriktirip çıkartıyor o kadar üzülüyorum ki bu haline nolur bi fikir verin akıl verin sadece emiyor oda 5 dk bile değil 😔