Sumeyra87 Ne zaman biticek bu mizmizlanmalar yahu.onceden azicik sallardim devam ederdi uykuya.bu 6.ay atagina girdi gireli illaki emmek istiyor gece her uyandiginda baska turlusunu kabul etmiyor.sallayarak devam ederdi uykuya onceden.
Sumeyra87 Nefeshiramm gece emmesine kalkiyor ama mesela 3 te kalkti diyelim 4.30 5.00 te yine mizirdaniyor.bi onceki ayda mesela 8 de uyudu diyelim.11 12 gibi bi emiyordu sonra bide 3 4 gibi sabah 6 da kalkiyordu 5 te mizirdansa bile azicik sallardim devam ederdi uykuya.simdi illa yine emmek istiyor.atak haftasinda ondanmi bilmem her atakta boyle olucaksa😥