Kızlar bebeğim 5 ay 1 haftalık bu haftaya kadar geceleri iki kere mama için uyanır 120 cc bide gece 4 gibi içer 150 cc yaparım bitirir bazen bitirmez ama bu hafta gece içmiyo 120 cc yapıyorum 60 zor içiyo sanki gazı var gibi kasıyo kendini ağlamaya başlıyor bende yatırıyorum ama sürekli mıkır mıkır hiç dalamıyo benide uyutmuyo. Böyle yapmasının sebebi gaz olabilir mi? Ya da dişte böyle bi durum yaşayan oldu mu?