usage 3 haftadır bi şiddetlenip bi düzelen karin ağrım vardı. Dün gastroentologa göründüm. Az önce tahlil sonuçlarına baktım. Helicobacter pylori pozitif çıkmış 😔 tedavi antibiyotikle yapılıyor. Daha bebeğim 11 aylık ve emziriyorum. ben nasıl tedavi olcam sütten kesemem onu kıyamam 😔😔
Magnolina usage Çok çok geçmiş olsun Şükrü ginol 1 aylık olmuş bizde olduğundan beri mama alıyoruz siz sağlıklı olacaksınız ki o da olsun
Ogulcan usage canım emziren anneler içinde antibiyotik veriliyor bunu doktorunuz belirleyip veriyor çok geçmiş olsun
Dehya usage h.pylori bildiğimiz gastrit.turkiyenin %70inde var.tedavi olup bitmesi cok cok zor.ben tedavisini almıştım 7-8 yıl önce malesef ise yaramadi. Ben sizin yerinizde olsan emzirme sonrasına birakirdim
Dilekdefne21 usage antibiyotik aldıktan 6saat sonra emzirebiliyosunuz ek gıdada alıyor bebeginiz ne güzel mama verebilirsiniz aralarda ister çünkü emmek
ikibebekli_anne ağız kokusu falan yapıyo diye biliyorum, ne şikayetiniz vardı, bu arada 11 ay çok güzel emmiş maşallah benim ki o kadar bile emmedi üzülme
usage ikibebekli_anne hayır ağız kokusu yok. Ama 3 haftadır mide ağrısı var. Genelde kendini gösteren bi bakteri değilmiş. Muhtemelen gastrit ya da ülsere dönmüş 😔 bebeğim memesiz duramaz ben onu en az 2 yaşına kadar emziririm diyodum 😔
sltn_duru Sakin ol antibiyotik kullanınca da emzirevliyırsunn doktoruna söyledin mi emzirdiğini ne dedi
Baltopu usage ona göre verdiyse emzirmeye devam edeceksiniz neyin sorun yaptınız? zaten ek gıda da aliyordur,doktor emzirmeyi bırak falan mı dedi
tugceyildiz Benim eşimde tedavi oldu ama bir işe yaramadı şimdi yine ağrıları başladı 😑 tek çaresi yeme düzeni sanırım bir de diyetisyenle görüşün isterseniz
usage tugceyildiz midenin durumu da önemliymiş ülsere dönüşme ihtimali de oluyormuş. Çok geçmiş olsun
usage Dilekdefne21 mama kabul etmiyor. Ama çok şükür doktor emzirebilirsin dedi ilaç kullansam da 🙇♀️