Prensannesiyimm Gkce0720ysf 1 aylıkken başladık kullanmaya bizde gaz yapmadı aksine azalttı diğer mamalar hep gaz yapmıştı ve kuruyordu humanadan ben çok memnunum
GozdemHilal Kac aylık ilk aylar yapmisti çok gazlı döneminde hipp kullandim sonra humanaya geçtim tekrar 5.5 aylık olduk .
SedaEkin 1 yaşına girdik hep humana mama kullandık gayet memnunum bebeğim severek içti bir sıkıntı yaşamadık gaz falan olmadı bizde tabiki her bebek farklıdır🌼