D-G-Damla55 Benim de denemedigim biberon kalmadi. Hata bebek ben isteyken tum gun ac kaliyordu ben isten gelene kadar ya da en fazla 40-50cc icerdi. Benimki en son Lanshino natural way ucu olani aldi ve hala sadece ondan iciyor. Bir de benimki benden biberon asla almiyor, sadece emiyor. Babasindan ve bakicidan iciyor sadece biberondan, hata babsi da bazen verdiginde icmiyor. Mamayi da icmiyor, sadece anne sütü. Boyle de nazli bizimkisi 😂