annekuzusuuuu geçmiş olsun kaç aylık bebeğiniz,kızım 19 aylık ateşte kaçınıcı günü ilk gün çok ateşliydi, şuruba rağmen bir saatten sonra tekrar yükseliyordu,burun tıkanıklığı, hapşırık vardı.soğuk uygulamayla ancak kontrol altına alınıyodu,2.gün 2 ayrı doktora gittik birincisi dişe bağladı,2 güne geçer şurupların dozunu artır dönüşümlü calpol pedifen verdi diğeri hem diş çıkarmaya hem boğazında az kızarıklığı varmış ona bağlayıp normal ölçeklerde calpol pedifen antibiyotik şurup verdi,iburamini sordum hayır kullanma dedi. Her ikiside 3 günü geçerse tekrar getir dedi.ama şükür gerek kalmadı 2.günden sonra ateşi yükselmedi bende vermedim hiçbirini.
İburamin ateş düşürücü değil.