Mucize-1 1 aylık lohusayım doğumdan sonra ilk haftalar iki göğsümde yara olmuştu ama biri iyileşti diğeri hala yara çok acıyor göğsümün ucu yarılmış emerken nasıl acıyor anlatamam kremler falan fayda etmedi birde şey oluyo bende sizde oluyor mu acaba emzirdikten sonra göğsümü sütyenin içine sokunca çok fena sızlıyor uçları her iki göğsümde sizde oluyo mu acaba göğüs pedi var kıyafete değmiyor ama çok fena sızlıyor
busrasilra14 Mucize-1 gogus ucun cok tahris oldugu icin canim yaniyor canim.. bebegin dogru teknikte mi emiyor onu kontrol etmelisin en basta.. benimde bebegim solumu cok guzel tutup emerdi ama sagi emerken kahverengi twrafi bir sure sonra ciksrir ucunu emerdi.. benim oyle bir yara olmustu ki anlatamam veremiyordum sag gogsumu. Sonra takip etrim emerken hic gozumu cekmedim kahverengi yeri çıkardigi an mudahale ettim has zeytinyagi ve hametanlara destekledim iyilesti
Mltems Mucize-1 tavsiyem her emzirmeden sonra ucunda kalan sütünüzü göğsünüze sürün ve üstüne birşey kapatmadan kurumasını bekleyin. Ve yine her emzirmeden sonra açık havada kurumasını sağlayın. Bu süreçte üzerine lansinoh göğüs ucu kremini sürebilirsiniz
Mucize-1 busrasilra14 göğsümü tam alıyor kavrıyo yanı sıkıntı yok ilk aldığı zaman emmeye başladığı zaman bi sizlıyo sonra alışıyor göğsüm ama o göğsümü çıkarıp sütyenin içine sokunca ölüyom acıdan
Rabiazulal Aynıyız cnm biraz lansinohun kremi işe yarıyor bnmki sürekli emiyo ondan oluyo sanırım bn en son buz koydum yıkıyorum bide ne ped nede sütyen kullanıyorum geçene kadar mecburen idare edicem bide göğüsün nemliyken yani hemen emip ıslakken koyma biraz süt sür etrafına kurusun öyle koy
Kubicim Hakiki zeytin yapı, yoksa normal yağ göğüs pedine sür göüğs ucuna sür. Ve o yağlı göğüs pedini göğsüne koy kapat. Çok cıvık olmasın tabi. Ben en başından beri öyle yapıyorum faydasınıda gördüm çok şükür. Geçmiş olsun