Karanbartu Kızlar bebeğım 38 gunluk uc gundur kaka yapmıyor normal mi sadece anne sutu alıyo , her gun defalrca kez yapardı
gocebebirbayan Karanbartu benim kızım 5 aylık 2 gün yapmadı doktor fitil verdi ıkınıyırdu çünkü bir de. Bence o aylar da çok normal değil gibi. 3 gün 38 günlük bir bebek için çok fazla.
Tazeanne3434 Karanbartu sadece anne sütüyle besleniyorsa 10 güne kadar normal demişti doktor ama biz mama da kullanıyorduk 3 gün yapmadığı oldu yani sadece çok fazla ıkıntıkları için rahatsız oluyorlar malesef