Gams
Kkubraa
tam da bu annemizin dediği gibi. Yetersiz beslenmeden kaynaklı sütünüz az az geliyor olabilir, benim de başıma gelmişti bu durum ama ben bol bol emzirdim 5. Gün kontrolüne kadar geçmişti. Doktora sorduğumda da yetersiz beslenmiş mamaya başlayabilirdik demişti ben de şu an problem yok ve sütüm fazlasıyla gelmeye başladı demiştim tamam o zaman bol bol emzirmeye devam demişti şükür geçmişti, siz de bol bol emzirin baktınız sütünüz az doktor tavsiyesi ile mamaya başlayabilirsiniz ama inşallah hiç gerek kalmaz 🤲🏻💐💐