Ya kizlar oglum oldu artik 13 aylik. Her ay bir ümitle düzelir diye bekloyorum ama az zamanim kaldi Kişa yine dogum yapacam o zamana kadar alistirmak istiyorum artik.
Uyku düzenimiz 0 resmen, ne memeden kesebildim ne de uykuyu düzene sokabildim. Tam 1 yasina girince mamaya alistirdim mama icerse memeyi birakir diye. Gece 1 de kalkdim mama yaptim 240 ml bitirdi hepsini üstüne aglayip beni de emdi sonrasina yatakda oyun yapmaya basladi ne yaptiysam uyutamadim. Simdi tekrar suan saat 4 anca memede uyutabildim.
Sabir taşi aldim onu deniyecem insallah memeyi birakmasi icin fayda eder.
Gece bir cocuk niye 10 kere uyanir niye memeyi birakinca uyanir agliyarak resmen memeleri acik uyuyorum sabaha kadar 😭😭😭😭😭 kardesi gelmeden yataklari ayirip odayi da ayirmak istiyorum derin uykuya dalmadan kendi yatagina asla koyamiyorum saniyesinde uyaniyor. Offfff ikinci cocukda cogu seyi farkli yapacam bu kesin 😭😭😭😭🥰