Bebeğimin saçları dökülüyor ddj daha sonra ufak ufak kellikler oluştu cildiyeye götürdüm saç kıran dedi tahlil yaptı ve Bi troid hormonu değeri fazla çıkmış dedi endokrine gönderdi basına böyle bişey gelen var mı iyileşti mi nasıl oldu bebeğim 2 aylık