Bebekbabe Birbebekkkbircicek bir hafta çekersin canım endişe etme gergin hareketler yapma hatta eğilme bile dikişlerin yirtilmasin bol su iç 💚
Tazeanne3434 Birbebekkkbircicek 3 4 gün ağrı oluyor ara ara sonrasında hareket edince oluyor dikişlerden dolayı 10 güne toparlanılıyr
Bebekbabe Birbebekkkbircicek gecicrk kuzum merak etme bendede hiç ağrı olmamıştı hastnaeden çıktığım gün yemek yaptım ben ama bebeğim cok Cook huysuzdu keşke ağrım olsaydı da kızım biraz sakin bir bebek olsaydı diyorum 😅herşey geçici unutma 🌼
Bebekbabe Birbebekkkbircicek büyük abdestini yapmam lazim belli bir saat içinde o zaman rahatlarsın belki canım
gocebebirbayan Bebekbabe ben sezaryen den sonra ki 4. Gün tuvaletimi yapmıştım 😂 sırf tuvalete gidesim gelmesin diye avuç içi kadar ekmeksiz sadece çorba gibi sulu yemek yemiştim. Çok acıyordu ya ben dayanamıyordum sezaryen ağrısına , az yemeyi göze almıştım 😓