Bebeğim 7 aylık olmak üzere, son 1 aydır geceleri uykusundan uyanıp yuvarlanarak ağlıyor, emziriyorum kendini atıyor ve ağlıyor, yuvarlanıyor ve yine emmek istiyor sonrasında yine aynı şekilde kendini geriye atıp yuvarlanıp ağlıyor. Neden olabilir acaba bir rahatsızlık mı vardır acaba? Bu durumla ilgili hiç bir fikrim yok, tecrübe eden oldu mu yada bilgisi olan?