Guzeleanne Aşırı kararsızım hala aşı olmadım, hangisini olsam acaba? Sizler hangisini yaptırdınız, yan etki var mı?
mertveannesii_ Guzeleanne koruyuculuğu yüksek olduğu için biontech oldum kol ağrısı dahi yaşamadım çok şükür ve emzirmeye devam etttim
Melek0601 Guzeleanne sinovac aşısınin kullanımı durduruldu diye bir haber okudum bugün bir araştırın isterseniz