Bu postu benim gibi emziremeyen erkenden sütü kesilen anneler için açtım. 28 yaşında anne oldum dünyalar güzeli bir kızım var ama onu büyütürken psikolojik şiddete maruz kalmış bir anneyim. Kızım doğdu herşey güzel di sğtğm geldi emzirdim sonra birden iştahsızlık başladı doğru düzgün beslenemedim sütüm azaldı. Sütüm azaldıkça strese girdim bi sabah kalktığımda baktım sütüm bıçak gibi kesilmiş kızım tam 3 aylık tı mamaya başladım. Çevremde ki insanlar beni çok üzdü emmeyen vebek hasta olur, ah yazık 6 aya kadar emseydi, senin göğsün küçük zaten sütün olmaz, yeseydin sütün olurdu ve en büyük darbe yılan görümcemle eşimin kuzeninden geldi bana geldi dediki sen zayıf olmak için emzirmiyomuşaun bana öyle söylediler. Sırf bu yüzden 2 çocuğu düşünmüyorum psikiyatriye gidiyorum ilaca başlattı. Allah benim gibi madur edilen tğm annelerin hesabını sorsun ne diyim ki. Benim gibi içini dökmek isteyen alta istediğini yazsın içiniz rahatlar en azından