elf0 kötü düşünmeyin ya zamanla unutur inşallah.4 sene tel taktım hala çene yapımda bozukluk var.Ergenlik benim için daha büyük tramvaydı😂bütün lise hayatım telliydi.Özgüvensizlik, kendini beğenmeme vs.Cidden zor aştım.Şuan dişlerim inci gibi ama gülerken dişlerimi istemsiz bi şekilde hala göstermem