Zhnce varyantlar arttı yasaklar gelir diyorlar bir de, off iyice daral geldi kendimi eve kapattım artık çocuk maskeden korkuyor, maskeyle nefes alamıyorum bende en iyisi evde oturmak diyorum ama ondan da bunalıyırum , ası bulasmagı engellemiyor cocuklarımızı her türlü korumamız için ası olunca da mecbur evde kalmaya devam bu gidişle