semadefne0304 Kizim07 sutum var emme refleksife cok iyi hatta ara ara mememi tutup cekiyorda ama bu surekli olmuyor her seferinde almıyor memeyi ya da doyacak kadar uzun surmuyor emmeleri bende mecburen tekrar biberonla.besliyorum ne zaman tam anlamiyla meme tutacak ya da tutacak mi.blmiyorum :(
Kizim07 semadefne0304 benim yazdiklarimi yapin olur ben inaniyorum zaman varken deneyin sonra cok gec olabilir her an mama hazirlamak gercekten cok zor gercekten heleki geceleri
Kizim07 semadefne0304 belki hizli cekip cabuk doyuyordur. Her bebek farklidir benimki iki saatde bir emer sizinki 4saatde bir. Her aglamasi acliktan degildir cunku. Ben surekli ac sanip mememi veriyorsun. Sonrada meme reddi diyordum. Meger cocuk acikmiyormus gazindan agliyormus. Oyle biseyde olabilir
Minigimgeldi Kizim07 kaşıkla vermeye çalıştığımda hep geri çıkartıyor aç kalıyo diye biberon veriyorum bu durumda biberon vermemeli miyim daha 23 günlük kızım
Kizim07 Minigimgeldi once kasikla ver sonra siringayla sonra memeyi ver meme ona kolsy gelecektir. Degisik yontemler dene.yada sabirli olup birgun boyunca memeyi sunacaksin ac kalip emecek inan bana. Her sekilde agliyolar kim ister yavrusunu aglatmak. Ama sonra muptelasi olucak memenin. Dediklerimi aynen uygula mamayi degistir guzel kavra emzir. Ustten mama damlat . Sen inatsan ben daha inadim diceksin. Şoyle dusun birgun aglicak ama sonra cok raht edicek
Tugba2626 Kizim07 benimki 14 günlük biberona alıştı sanırım. Tahminime göre sütüm çok az geliyor napıcam bende emzirmek istiyorum
Kizim07 Tugba2626 her annenin sutu bebeginin ihtiyaci kadar uretilir cok sanslisin cok erken memeye dondurmek icin fakat simdilerde ustune dusmezsen bu isin ,isin daha da zorlasir. Benim en yukarıdaki uzunca yazdigim seyi uygula . Bunu hep uygula sakin pes etme gor bak nasil emicek. Daha 15gunluk midesi ufacik mamayi verdikce alicak her gecen gun biraz daha cogalacak ve memeye donmeniz zorlasir. Unutma emdikce sutun oyle bi cogalicakki bigun hic oyle bir kaygin kalmayacak. Yine yazabilirsin bana yardimci olurum
Alina19 Tugba2626 emzirme akademisi var facebookta grup oraya girin yazin yardımcı olacaklardir. Birde facete yine emzirme yardimi diye grup var selin akkaya orda da yardimci oluyor yazarsaniz gruba. Ben oralardan destek aldim iyi geldi.
semadefne0304 Kizim07 çok zor gerçekten habire süt sağıyorum bide bir dk dinlediğim yok bedenen cok yoruldum ama surekli neden emmiyor dusuncesi tum yorgunluklardan daha ağır:(
Minigimgeldi Kizim07 Ay sağolun yaaa inşallah yapabilirim çok zor ama umarım olur dua edin bana ve benim gibi annelere buna gerçekten ihtiyacım var :(
Kizim07 Minigimgeldi ben yapabileceginize inaniyorum cunku inanin benim kizim birkere emmedi oncesinde ciglik kiyamet kimler geldi kimler emzirmeye calisti memelerim cekistirile cekistirile mahvoldum. Artik herkes emmez bu cocuk bitti bu is diyordu. Kasikla sadece annem yedirebiliyordu. Hersey bitmisti biberona gecmistik. Gun gectikce ml artti verdikce yetmiyordu 40gunluk yoktu 70cc veriyorduk buna ragmen hep agliyordu. Bunlara ragmen emdi. Ben inaniyorum bana yazin mutlaka ama sabirla yapin mutlaka biri ise yarar
Kizim07 semadefne0304 bunu bende yasadim ve psikolojik olarakta herkes beni sucluyor ustume geliyordu koseye skismistim kendimi caresiz hissediyordum gercekten ogun dedimki saglikli bi anne emziren bir anneden daha onemli. Bebegim birgun emer ama psikolojim kalmayacak dedim oyle de oldu
Kelebek_16 Bnmde bebeğim 9 günlük, emmiyo, süt yeterli değil, mama veriyorum 2 3 saat arayla 60 ml ve biberonla, nasıl emzircem bu çocuğu, sürekli açlık hissi var
Kizim07 Kelebek_16 yolun basindasiniz memeye dondurmek icin cok sanslisiniz. Bebekler sadece ac oldugu icin aglamiyor dunyaya adapte olmaya calisiyor. Yenidoganlarin bi kismi ya hep uyuyor ya hep agliyor. Benimki gece gunduz agliyordu sabahlara kadar evde on kisi ayakta bu cocuk niye boyle hastami diyolardi 6ay gecti meger benim cocugum normalmis herkesin yasayabilecegi seylermis. Agliyor iste karanlik biyerden geldi biranda mama iciyor sindiremiyor . Uyuyacak nasil uyuyacagini bilemiyor. Benim en yukarıda uzunca yazdigim bir yazi var onu oku ve adim adim uygula ben inaniyorum emicek cunku cok erken eger simdi ustune dusmezsen bu isin ilerde daha zor olur. Biran evvel biberondan kasiga kasiktan memeye gec. İnan bana iki gun ugras olur. Sonra aylar yillarca rahat edersin
Minigimgeldi Kizim07 inşallah olur moral verdiniz teşekkür ederim.. Bugün şimdiye kadar hiç biberon vermedim sadece emzirdim 20-25 dk uyur uyanık halde emebildi tabi silikon göğüs ucuyla emzirdim çünkü diğer türlü hiç ememiyo.. Emerken uyuyup kalıyo ben de yerine yatıyorum ondan sonra uyumaya devam ediyo sanırım doyuyo ama emin De olamıyorum aç kalsa ağlardı heralde of işte sürecimiz bu şekilde ilerliyor şimdilik bakalım ne olacak
Kizim07 Minigimgeldi bence direk memeyle ugrasin silikon ucundanda vazgecin . Unutma her anne bebeginin ihtiyaci kadar sut uretir. Bebek istedigi kadar alir sonra birakir. Sonra yine ister. Her aglamasi acliktan degildir.
kcolgecen Minigimgeldi gectimi bebeginiz meme ile emmeye benimki de 7 gunluk silikon göğüs ucuyla emiyor suan
Kizim07 Minigimgeldi yavas yavas baslayin bir ogun sagmayin oglen sagmayin atiyorum sonra iki ogun oyle oyle dolu memeyi teklif edin bebise . Birde gece 03-05.00 arasi annelik hormonlarinin en guzel salgilandigi saat alarm kurup uyuyan bebisinizi alip deneyin
Uykal Kizim07 sağım yapmalımıyım yoksa yapmamalımıyım sütüm az emiyor ama az emiyor çok gelsin istiyor
Kizim07 Uykal birgun gercekten isi gucu birakin sagim yapmayin gogusten aksin sut az da olsa dolar tum gun memeyi teklif edip durun en yukarida yazdığım gibi hoplaya ziplaya gule eglene aç kalinca tutar kac aylik bebis onu bilmiyorum daha once yazmadiniz sanirim o yuzden yanlis biseyde demek istemiyorum
Kizim07 Uykal isim değişikliği olmus simdi farkettim. Daha 9gunluk mama verildigi icin midesi cok hizli buyuyor her gecen gun daha da artacak verdiginiz mama. Biliyorum agzini bile acmaz memeyi gorunce ciglik cigliga aglar. Bazi bebisler boyle iste pozisyon degistir birileri varsa yardim etsin yatir evir cevir biseyler yap ustten mama damlatin biraz aglayacak tabi zaten ufak her halukarda agliyodur surekli. Sagim yapmayin gogus dolsun oyle deneyin baktiniz ise yaramiyor sagin tabi sizede zarar verir sut birikmesi. Boyle boyle ara ara deneyin