Yusufunannesiiii Oğlum 10 aylık olcak neredeyse hala beşik konusunda kararsızım küçük bi beşiğimiz vardı yenıdogan da kullandık sımdı montessorı yatak alsam düşer mi sarkıtır mı kendını bilemedim bu konu da yardımcı olur mısınz
Fencimam Benim kızım da 10 aylık. Şuan için park yatak kullanıyoruz. Ama montesori yatağımızda var eğer ki yerle bütünleşmiş ise model hiç sorun olmaz yayıla yayıla yatar. Ama yüksekse yatak kalkıp düşme ihtimali olur
Yusufunannesiiii Fencimam evet yerle aynı seviye değilde biraz yüksek alırım uykuda bi sıkıntı olmaz ama uyanınca sarkar diye düşünüyorum sanırım anne yanı heyner olandan alacağım
Gin Montessorilerin yere sıfır olan modelleri de var. Biz onlardan yaptırdık. bütçeye göre tasarladığınız şekilde yapılıyor, daha alçak bir model yaptırabilirsiniz. Ya da yükselip alçalan modeller var sanırım.