Kızlar iyi geceler 🌙 kaç gecedir bu sorunla uğraşıyorum ama ne olduğunu çözemiyorum. Kızım 8+7 günlük geceleri uyurken inlemeye ve yarım saatte bir kalkmaya başladı ağlayarak gündüzleri de çok ağlıyor artık ama normal ağlamak değil bu katılarak ağlıyor 😕 alt iki diş çıktı çoktan üstlerden de iki tane çıktı tam çıkmadılar ama görünüyor sanırım bundan dolayı olamaz ağrısı. Nesi var sizce başına gelen var mı tek başıma bakıyorum kızıma geceleri bile. Elimden gelen her şeyi yapıyorum ama bir türlü çözüm bulamadım uykusuz geceler yorgun gündüzler derken mahvoldum. Uzun oldu kusura bakmayın şimdiden teşekkür ederim 🥰